Ovdn hdkjvkjd
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

مهمترین مزیت این سرویس رایگان بودن آن برای کلیه مشترکین اعتباری و دائمی است، ضمن اینکه یک نشانی پست الکترونیکی تحت دامنه Irancell.ir مانند: @irancell.ir 989351234567 به مشترک اختصاص پیدا می کند و مشترک می تواند از این سرویس رایگان جهت مکاتبات الکترونیکی شخصی و تجاری از طریق رایانه Ovdn hdkjvkjd شخصی خود استفاده کند.
هيچ اپراتوري حق ندارد بدون احراز هويت سيم‌كارت‌ها Ovdn hdkjvkjd را فعال كند و تا جايي كه اطلاع داريم هيچ اپراتوري اين كار را نكرده و نمي‌تواند اين كا را انجام دهد و تا به حال موردي نداشتيم كه اپراتوري بدون احراز هويت سيم‌كارتش را فعال كند.
وي افزود: سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات Ovdn hdkjvkjd راديويي نيز به طور مرتب هم حضوري و هم غيرحضوري فعاليت‌هاي اپراتورها را رسيدگي مي‌كند.
مشترکین این خدمت تنها با پرداخت ۴۰۰ ریال در هر روز، در سرویس پیشخوان ایرانسل عضو Ovdn hdkjvkjd شده و با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به مراجعه به روزنامه فروشی ها، اخبار و مطالب مورد علاقه خود را به همراه تصاویر زیبای مرتبط، در صفحه نمایشگر تلفن همراهشان مطالعه کنند.
فروشندگان گوشی موبایل و روزنامه فروشان توزيع Ovdn hdkjvkjd كرده است اما معاون رگولاتوري تاكيد كرد: هيچ اپراتوري حق ندارد بدون احراز هويت سيم‌كارت‌ها را فعال كند.
وي درباره توزيع سيم‌كارت‌هاي بدون مشخصات تاكيد Ovdn hdkjvkjd كرد: انجام اين كار براي اپراتور هيچ نفعي ندارد و تنها مسووليتش بيش‌تر خواهد شد و هيچ اپراتوري مايل نيست خلاف پروانه‌اش اين كار را انجام دهد.
صندوق پست الکترونیک Ovdn hdkjvkjd
اپراتور Ovdn hdkjvkjd چند ملیتی ایرانسل ام.تی. ان. همزمان با آغاز فصل تابستان و فراغت از تحصیل حدود 15 میلیون جوانان و نوجوانان ایران به توزیع دهها هزارسیمکارت بدون ثبت مشخصات خریداران از طریق دستفروشان، سوپر مارکت ها، فروشندگان گوشی موبایل و روزنامه فروشان اقدام کرده است.
امنیت خانواده‌ها و جامعه را Ovdn hdkjvkjd تهدید می کند.سبحاني‌فرد تاكيد كرده بود كه این اپراتور موظف است موارد قانونی را در هنگام واگذاری سیم‌کارتش رعایت کند.اما حسن رضواني - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات راديويي - در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در ابن رابطه تاكيد كرد:
به گفته سبحانی فرد در خصوص مذاکرات Ovdn hdkjvkjd صورت گرفته با معاون پارلمانی وزارت ارتباطات،
روزنامه Ovdn hdkjvkjd همراه
همچنین مشترکین با ثبت نام در این سرویس از تمامی امکانات استاندارد خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه ۵۰ مگابایت فضای رایگان و همچنین دسترسی دو Ovdn hdkjvkjd زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوند.
این مقام مسئول گفته است که در Ovdn hdkjvkjd این راستا مذاکراتی با مدیر عامل اپراتور دوم صورت گرفته که قلمبرو دزفولی در این باره به مشکلات فنی شبکه اشاره داشته و اعلام کرده که طی روزهای اخیر شبکه با مشکلات فنی مواجه بود که در حال رفع آن هستیم.
یک نماینده مجلس با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با معاون پارلمانی وزارت ارتباطات در خصوص واگذاری دهها هزار سیمکارت ثبت نام نشده در سطح شهر توسط اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی. ان. ایرانسل اعلام کرد: این مقام Ovdn hdkjvkjd مسئول تلویحا تخلف اپراتور دوم را پذیرفت.
به گزارش (ايسنا)، Ovdn hdkjvkjd در همين رابطه به نقل از عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام شد كه واگذاری سیم‌کارت بدون مشخصات خریداران آنها در شبکه بوسیله اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان ایرانسل،
با توجه Ovdn hdkjvkjd به پیشرفت فناوری، مفهوم شبکه تلفن همراه در زمینه های جدیدی همچون سرگرمی، اطلاع رسانی، آموزش و توسعه فرهنگی نیز مطرح شده است و با استفاده از ویترین ایرانسل، تلفن همراه دیگر تنها یک وسیله مکالمه و یا ارسال پیامک نیست.
این در حالیست که جمعی از کار شناسان در اینباره اعلام کرده اند که عدم ثبت نام Ovdn hdkjvkjd مشخصات سیمکارت در شبکه ارتباطی به مسائل فنی ندارد.
خيرا اخباري درباره اپراتور دوم تلفن همراه منتشر و اعلام شد كه اين اپراتور حدود 15 ميليون سيم‌كارت بدون ثبت مشخصات خريداران را از طریق Ovdn hdkjvkjd دست‌فروشان، سوپر مارکت‌ها،
در نظر گرفته می شود. Ovdn hdkjvkjd
علاقه مندان استفاده از این سرویس می توانند اطلاعات و سرگرمی های مورد دلخواه خود Ovdn hdkjvkjd ر ا همیشه و به سادگی در دسترس داشته باشند و با مراجعه به پورتال ویترین لیست محصولات را مشاهده، انتخاب و به آسانی سفارش دهند
ویترین Ovdn hdkjvkjd
یکی از خدماتی که ایرانسل در این نمایشگاه به ارائه آن پرداخت، سرویس پیشخوان ایرانسل بود که برای آن دسته از علاقه مندان به آگاهی از آخرین Ovdn hdkjvkjd و تازه ترین اخبار و تحلیل های روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت های خبری و چکیده مطالب مجلات که ممکن است فرصت کافی برای تهیه تمام این مطالب نداشته باشند بسیار سودمند بود.
در این سرویس، برای هر فرد یک نشانی پست الکترونیکی با این ویژگی Ovdn hdkjvkjd منحصر به فرد که شناسه نشانی الکترونیکی همان شماره خط ایرانسل شخص درخواست کننده است،
این اظهارات از سوی رمضانعلی سبحانی فرد، عضو کمیسیون Ovdn hdkjvkjd صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در حالی بیان می شود که تا کنون دسترسی به مسئولان این وزارتخانه امکان پذیر نبو





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: